Terminoloji Yönetimi

Terminoloji, sektörlerin zamanla oluşturduğu özellikli bilgilerin temel ifade şeklidir. Bu temel ifadeler pazarlama materyalleri, ürün/hizmet tanıtım katalogları, web siteleri, satış destek ürünleri, müşteri hizmetleri, kullanıcı kılavuzları veya eğitim videoları gibi çok çeşitli mecralarda yer almaktadır. Sektöre özgü terminoloji yönetimi, yerel pazara özgü yerelleştirilmiş bir materyaller için çok önemlidir.

Terminoloji yönetimiyle birlikte yerelleştirilmiş içerik, şirketinizin sunduğu ürünler ve hizmetleri potansiyel müşterilerinize daha profesyonelce tanıtmanızı sağlayarak, markanızı ve sunduğunuz katma değeri öne çıkarır. Terminoloji yönetimi, global başarı için bilgi sunumunu kolaylaştırır.

Ekibimiz, sunduğunuz ürün ya da hizmetlerinizin şirket içi çalışanlarınıza yük olmadan yerel pazarlarda gerekli olan tutarlı ve doğru terimlerle sunulması konusunda göreve hazırdır.